29 Haziran 2011 Çarşamba

darkorbit çok Hızlı Uridium Kazanmak saatte 15k uridium

Ve arkadaşlar ilk önce şöyle başlıyım.

Hepimiz küçük veya paramız olmadığı için ücretsiz botlarla takılıyoruz değilmi ?

Bende bunun gibi mağdur oldum.

Ve ücretsiz botların yapamadığını ben yaptım.

Arkadaşlar kamufule bug- kutu toplama - uzaktan işaretleme

Yani >>> http://darkorbitsitesi.blogspot.com/2011/06/wp-yenilendi-komufle-gor-otomatik_29.html

Bilgisayarımıza indiriyoruz ve normal bir şekilde oyuna gidiyoruz.

Arkadaşlar botlar 1 saatte şu kadar uridium kasarken ben fullhız+vega ile saatte 15k uridium topladım.

Arkadaşlar biliyorum bilgisayar başında oturmak istemezsiniz ama ben bunla botçulardan ne uridiumlar çaldım.

Yani demek istediğim bot değil siz kendiniz x-2 haritasında çok hızlı hemde çok fazla uridium kasabilirsiniz.

Kutuları uzaktan topluyor ve tek tek üzerine gitmenize gerek olmuyor 10 tane kutuyu 2 saniyede topluyabiliyor ard arda.

Ve Ben bunu yaparak inanır mısınız ? 1 saatte 15.000 uridium topladım.

Ayrıca x-2 haritasında kasacağınız için hemde rütbe kasarsınız.

Buda bize çok büyük avantajlar sağlar ve full olma yolunda ilerleriz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder