2 Mart 2012 Cuma

AA v.0.1 - Otomatik sevkiyat mühimmat

Basit bir program avtozapopki mühimmat
Özellikler ve teknik özellikler:
SID'y 1) Giriş
Z.Y.Kto bulmak için nasıl ve ne bilmiyorum - Ben bir program oluşturduk
kolayca SID bulabilirsiniz hangi aracılığıyla.
2) pil tipi LCB-10 seçin , MCB-25, MCB-50.
3) füzeleri R310, PLT-2026, ECO-10. türünü seçin
4) Avtopokupka mühimmat seçilen zaman seçilen miktarı.
5) hepsi bu. Tasarım .. Hiçbir tasarlayın! Ben farklı renklendirme, vb için hiçbir zaman sahip olduğundanProgram birisi (ve ben olmayı umuyoruz) ihtiyacınız olacak Belki de, sonra ben yapacağım tasarımı ve seçimi
avtopokupki mühimmat daha fazla olacaktır.
Ve bu konuda da hiç kimse .. bilir
çok cFosSpeed ​​- İndir
SID'a bulmak Programı - Download
Bir Salı
Salı 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder